بررسی عملکرد و اعتباربخشی انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران با حضور ناظر وزارت بهداشت
جلسه ارزیابی عملکرد و اعتباربخشی انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران مربوط به سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، در روز سهشنبه مورخ ۲ تیر ۱۴۰۵ برگزار گردید.
این نشست مهم و تخصصی که با هدف ارزشیابی فعالیتهای انجمن و تطابق آن با استانداردهای وزارت بهداشت تشکیل شد، با حضور جناب آقای دکتر ابراهیم نوری گوشکی، نماینده و ناظر محترم کمیسیون انجمنهای علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و همچنین دکتر علی شریفی (رئیس هیات مدیره) و دکتر سیدمحمد طباطبایی (خزانه دار) و کارشناس انجمن همراه بود.
در این جلسه، عملکرد دوساله انجمن در محورهای مختلف از جمله فعالیتهای آموزشی، پژوهشهای کاربردی، برگزاری همایشهای علمی، تولید محتوا و میزان مشارکت اعضا مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت. همچنین مستندات جامع مربوط به دستاوردها، چالشها و برنامههای آتی انجمن ارائه گردید که با دقت نظر و توصیههای ارزشمند نماینده محترم وزارت متبوع همراه شد.
هیئت مدیره انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران، مراتب سپاس و قدردانی خود را از جناب آقای دکتر نوری بهپاس زمانگذاری، دقت نظر و همراهی مؤثرشان در این ارزیابی ابراز میدارد.
نتایج نهایی این اعتبارسنجی پس از بررسی تمامی انجمنهای علمی گروه پزشکی از سوی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.
امید است ثمره این ارزیابیها و تلاشهای هیئت مدیره و اعضای فعال انجمن، گامی مؤثر در راستای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه علمی و اجرایی این رشته در نظام سلامت کشور باشد.
روابط عمومی انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران